Beyzanur_1919
boyunuza göre kilonuz bi tık fazla. Hamurişi karbonhidrat ve şekerden uzak durmalısınız. dikkat ediyorsunuzdur muhtemelen fakat yorum istemişsiniz bende yorumluyorum.
Tokluk kan şekeri 189 oldukça fazla sınırın üzerinde. Korkmanızı gerektirecek bir durum yok düzenli ve sağlıklı beslenme ile şeker problemini çözersiniz.