2princessmother Kızlar aranızda baby me yumuşatıcı ve deterjan kullanan varmı memnun kaldınız mı ☺ Normalde green clean kullanıyorum da şimdi e bebeğe baktım baby me baya uygunmuş ☺
48lipastelboya 2princessmother ben aldım pudra kokulu granül aşıeı güzel kokusu temizliği yenidoğan bebek gibi hafif bir kokusu var leke çıkarıcı yumuşatıcı sıvı deterjan da aldım aynı zamanda
Selothatun 2princessmother sıvı deterjanını hiç beğenmedim. Yumuşatıcısı nasıl bilmiyorum 🤷🏻♀️ ama greenclean daha güzeldi. Kampanya bekliyorum geri döneceğim 🙈
M-Urass_Mom Ben leke çıkarıcı özellikli olanından aldım. Hem deterjanını hem de şişelenmiş fısfıslı halini. Hiçbir şeye yaramadı, tam bir hayal kırıklığı… Onun dışında yıkıyor mu e yıkıyor işte o kadar 🫠