BilgecyLn Hormon testi Sonuçlarımı bugün gösterdim değerlerin iyi ultrason için gün verelim dedi doktorum. Tam olarak ne için ultrason olacak anlayamadım hsg için gün vermeleri gerekmiyor muydu kafam çok karıştı. Deneyimli arkadaşlarım bu süreci anlatabilir misiniz ?
fairytale_ BilgecyLn evliliğimin ilk senesi bıtınce ultrason cektırmıstım cıhaza gırılıyor normal cekılıyor oysa tabı sızınkıde hormon testınden sonra yapılmıstı rahim filmide yaptırmadım ama tam yaptıracagım ay hamıle kaldıgımı öğrendim rahım fılmıde 2. Senem bıttı oyle dusundum yaptırmayı bır sorun cıkmadı cunku hıcbırseyde tek o fılm kalmıstı yapılcak onuda yapıp ıcımı rahatlatmak ıstedım. Gün aldım ama ıcımde kotu hıs vardı ondna kan tahlılı yaptım ve pozitif cıktı adet bıtımı kan verdım hemde adet olmusum ıcımdekı hıs olmasaydı fılmı cekerken bebekte dusecektı🥹Yapan hastaneye sormustum aslında beta vereyım mı dıye hayır gerek yok adet bıtımı gelıyorsunuz demıstı oysakı
myavocado BilgecyLn rahim duvarı kalınlığınıza bakar, kist varmı ona bakar, yumurtalariniza bakar, pcos v.s. görünümü var mı bakar, Kafa karışacak bir durum yok ki kadın doğum hemen hemen her muayenede ultrason ile kontrol yapıyor zaten