Merhaba hanimlar ikinci gebeligimde tekrar burdayım 3 sene sonra ilk gebeligim ikizdi 75 ile hamile kalıp 93 ile doğuma gittim 36 . Haftamdan doğum yaptım şuan 26+3 haftalık hamileyim ve ben asla ilk doğum kilomu bile veremedim 85 87 arası kaldım şuanda gebe kaldığımda 87 kiloydum yemek icmem iyi ama tabi çocuklar ikiz ve erkek olunca stres kaçınılmaz oluyor malesef dün aylık rutin kontrolume gittim her zamanki gibi doktorum odaya girer girmez yasemin sen zayiflamissin dedi bende hayır hocam almışım gibi dedim karnımdan kaynaklı😂
Kan aldı ultrasonla baktı bebek 1kiloyu doldurmuş hiçbir problem yok dedi gelişimi iyi kan istedi ve sonuçları almaya gelirken bende teraziye çıktım eczanede ve şok oldum tam 75 kiloya düşmüşüm 12 kiloya yakın vermişim ve ben çok tok karnına gittim bebek hareketlerini görmek için doktorumda bana Özel bir vitamin yazdı iMom diye bide gebelikteki rutin vitaminler damla decavit magnezyum vitamin vs bu şekilde benim gibi kilo veren varmı yada neyden kaynaklı doktorum şeker yükleme testine çağırdı acaba gitmeliyim ilkinde gitmedim bu aşırı kilo vermeler ileriki haftalarda bebeğe bir problem yaratırmi sizce bilgisi olan yada gebelikte aşırı kilo vereniniz varmı bilgi verirmisniz