tubavarlikk Haftadayım sanki hamilelik yeni başladı bende diyebilirim. Hiçbi sorunum yoktu midemde hazımsızlık gini bişey başladı , ne yesem şişiyorum sanki duruyo midemde, özellikle geceleri zor uyuyorum , kusmuyorumda çok zorluyo beni kussam rahatlicam ama yok. Nevresimler kıyafetler kokuyor bana
ikicocukannesi__ tubavarlikk bende kusamiyorum kalın bir sesle öğurup duruyorum nevresimler banada kokuyor koku uyku ve sıcaklar dışında bir sıkıntım yok :(
tubavarlikk ikicocukannesi__ haftalar ilerledikçe kayboluyormuş bunlar iki gündür yok bende şaşırdım , inşallah geçer sizinki de , insan zorlanıyor bazen ama bu mide bulantısı bile bi lütuf ☺️ can taşıyoruz minnoş bi yavrucuk