hanımlar merhaba daha önce hamile olabilir miyim diye post açmıştım 5. gün gecikmede kan negatif çıktı ama benim adetim normalde asla gecikmez bir iki gün belki sarkabilir bugün 8. gün inanılmaz bir göğüs hassasiyeti yaşıyorum asla olmadım adet günü korunmasız ilişki yaşamıştım onun tutma ihtimali var mı acaba tecrübesi olan var mı