Kızlar 16 haftada doktor bir böbreğin diğerinden biraz büyük oldugunu söyledi detaylida doktor böbrekte ıdrar birikmesi var ondan dedi mesanede sıkıntı yok şükür takip edilecek doğumdan sonra kendiliğinden duzelebilir ya da ufak operasyon geçirebilir darliktan genislikten dolayı olduğunu soyledi kız bebeklerde normalmiş böyle bir olay yaşayan var mı sonrasında neler yasadiniz düzeldi mi