Kader_cullu Kızlar merhaba 21 haftaligim bugün doktor yan duruyo dedi bebek için 39 haftada sezaryen alırım dedi ilk çocuğum normal oldu bide çok erken değil mi konuşması için ilki normal olup sezaryen olan vrmi
elif475475 Kader_cullu yani bayağı sacmalamıs. Bir kere benim yeğenim doğuma bir hafta kala bas yukarıyken asagı dondu. Yan duruyor diye ne alaka. Son haftaya kadar bile dönüyor bebekler. İkinci gebelikte anne iç karnı daha geniş oluyormuş o yüzden hemen sezaryen beklemiyor biraz normal için süre tanınıyor. Özelde mi doktorunuz
Kader_cullu Enfal_06 hayır ben istemedim tabi normal istiyorum ben yan duruyormuş da ondan sezeryn dedi
Mery6619 Kader_cullu benim bebeğimle 1aydir baş aşağı duruyor 26 haftalık hamileyim dr 36 haftaya kadar istediği gibi döner yeri çok geniş şuan dedi. Drunuz çok erken konuşmuş
Enfal_06 Kader_cullu herhangi bi sıkıntı mi gördü direk sezeryan demesi için normal doğuma engel bişey olması gerekiyor yan duruyormuş derken tabikde şimdi pozisyon almaz daha haftasına var doktor garipmis son haftada dönen bebekler bile var
elif475475 Kader_cullu e benim yeğenim de devlette doğdu. Doktor son haftada bile döner aceleye gerek yok demişti. Gerçekten son hafta dondu ve yine normal doğum oldu
fairytale_ Kader_cullu doktorlar bıraz erkenden konusuyor bu konuyu detaylıya gırdıgım doktorda makat gelıslı dedı yanı sezeryan gosterıyor dogumu ınternetde oyle yazıyordu ama 20. Haftanın ıcındeyım daha bebegın pozısyonu doguma kadar degısecek onlar suankı durumu goz alıp konusuyor
ellifccetin Kader_cullu Benim bebeğimde şu an 24 haftalık ve ters duruyor. Doktor üzülmene gerek yok bu sezaryen anlamına gelmiyor doğuma kadar daha çok var yer değiştirir dedi. Bence doktorunuzu değiştirmeyi düşünmelisiniz