duyguluanneee Merhaba hanımlar, 18+3 hamileyim bir de oğlum var 3 yaşında ateşim var boğazım ağrıyor titriyorum her yerim ağrıyor annem geldi saolsun ama oğlum benden hiç ayrılmıyor üzülüyor tatlışım acaba doktora gitsem ilaç ya da serum falan yaparlar mı acaba ?
Ayse0575 duyguluanneee ateşlenme gebelik için iyi değil. Enfeksiyon varsa ilerlemeden tedavi ederler zaman kaybetmeden gidin bence
2mnnosanne123 duyguluanneee hafta sonu bende öyleydim parol için eğer hala kötuyseniz öyle gidin zaten ben gittim yine parol verdi serum felan takmadı
Fundaaaaa duyguluanneee tabiki de verirler hamilelikte de kullanılabilen antibiyotik ilaçlar var canım ateş var diyorsun git zaman kaybetme
Barbie77 Ateşiniz varsa hemen doktora gidin neden beklediniz bebek için çok zararlı acilde parol serum yaparlar en azından ateşiniz düşsün.
duyguluanneee 2mnnosanne123 parol içmedim bir işe yaradığını düşünmüyorum da neyse doktora sorucam şimdi
Fundaaaaa duyguluanneee evet bende ilk bebeğimde yaşamamıştım 2. Bebeğim de çok hastalandım şaşırmıştım antibiyotik yazılınca defalarca sordum doktoruma ama kullanabileceğimiz antibiyotikler ilaçlar varmış
myavocado duyguluanneee doktora.gidin elbette yaparlar, enfeksiyon olabilir hamilelikte iyi değil, gidip gözükmeniz şart