FKRKS29 24 haftalık olduk bugün tam çok şükür iyi gidiyor ayağımda topuk dikeni çıktı gebelikte çıka biliyormuş o biraz sarsıyor onun dışında çok şükür iyiyiz. Bazen devamlı hareket etsin hissedeyim istiyorum enfeksiyon kapmamak için ve suyu olsun diye çok su içmeye gayret ediyorum 🥰 sanki hiç ilerlemiyor gibi hissediyorum hemen zaman geçsin sağlıkla doğurayım istiyorum zamanında gelsin inşallah 🤲🏻 hazırlıklara başladım dün reflü yatağı küvet file kıyafet vs aldım ikinci gebelik olduğu için ablasının çoğu eşyası vardı zaten park beşik bebek arabası ateş ölçer battaniye yorgan vs vardı saklamıştım bu erkek olduğu için kıyafet çoğunlukla alıyorum sağlıkla hayırlı bir şekilde kullanmayı giydirmeyi nasip etsin Rabbim herkese 🩵🤲🏻