Merhabalar 27+2 deyim bu haftaya başladığımda boğaz ağrısı ve vücut ağrısı oldu boğaz ağrım hafiften devam ediyor ama idare edebiliyorum. Sürekli bir uyku hali tekrar geri döndü evde hiçbir şey yapmak istemiyorum :(
Bu durum normal mi benim gibi olan hamişler var mı yoruma bekliyorummmmm.