Selda_66 Kızlar uyku duzensizliginden midir yani bilmiyorum her sabah kalkıyorum ölü gibiyim halim yok yapmam gereken şeyler var evde sürekli erteliyorum yatınca kalkasım gelmiyo inanılmaz derecede halsizlim benim gibi olan var mı
Nznks Selda_66 13 haftalığım sürekli sürünüyorum sabah kalkıyorum felç gibiyim kahvaltıyı yapıyorum yatıyorum akşam yemeğine yakın kalkıp bişeyler hazırlıyorum yiyorum yine yatıyorum evin halini hiç anlatmayım perişan niye böyle oluyor bilmiyorum ama çok halsizim
Ayss06ee Bende aynıyım maalesef vitamin değerlerinize bi baktırın derim. Bebek hızla büyümeye devam ediyor e haliyle bizim vitamin minerallerinizi komple emiyor. Bol su içip sağlıklı beslenmeye çalışın. Birde sıcakların da etkisi var tabii 🥲
Selda_66 Ayss06ee ay valla istahsizlikta diz boyu kız bebekler iştahlı olur derler bide ilk gebeligim bende hersey tam tersi