-Miracle- benim isteyerek oldu hep 3 yaş farkı isterdim nasip oldu sağlıkla doğarsa inşallah. Bence kaç yaş olursa olsun zorlanacağız evet ama önemli olan gün sonunda bizim kendimize vakit ayırmamız. Eşiniz yardımcı oluyorsa bence çocuk güzel bir şey olmuyorsa zordur. O yüzden yardım istemekten çekinmeyin derim.