aysenurratalarr Bu 2. Gebeliğim ilk bebeğimde 5. Aysan sonra karnımın üstüne yatamıyordum içerde top gibi beni rahatsız ediyordu ama şimdi 8. Aya girdim karnımın üzerine yatabiliyorum rahatsız olmuyorum sebebini bilen varmı sizde yaşdınız mı