Teacherlla Regle 4 günüm var bugün Awox marka erken gebelik testini kullandım tek çizgi çıktı maalesef. Acaba çok mu erken davrandım, marka nasıl onu da bilmiyorum. Fikriniz var mı arkadaşlar
55selin_ Teacherlla bence güvenilir bir marka daha önce kullandım negatifti ve kuruma çizgisi bile çıkmadı
Gamze_dn Teacherlla ben norml kaset testle ogrenmistim adetime 4 gun kala iki cift cizgide belirgin cikmisti .Ogunde kan vermistim deger 53 cikmisti
Teacherlla 55selin_ Benim de o şekilde oldu. Kuruma çizgisi de çıkmadı dediğiniz gibi. Belki de erken uyguladım bir kaç gün daha bekleyeyim, artık nasip 😊