Doğum yapalı üç ay oldu.sol göğsümde yumru var.kızarmış da üstü hatta.dupa girdim masaj yaptım geçmedi.sıck bez tuttum emzirdim geçmedi.daha önce de olmuştu belki de hep mi vardı bilmiyorum ama korktum ben de.doktora gideceğim zaten başıma böyle bişey gelen var mı.imterneye göre kanserim