Rabia_36 benimde öyle. Gelen hafta gittim 2 hafta gerilik var dedi. 34. Haftamda 2200 dü. Dün gittim 35. Haftamda 2400 olmuş. Doktor toparlamış dedi ama yinede haftasından zayıf. Bu bir hafta da dünyaları yedim desem doğru olur. 1 hafta da ben 2 kilo alana kadar bebiş 200 gram zorla aldı 😂 klasik kilo aldıran şeyler yedim, her gün yumurta, sür, ceviz,badem,muz, birde nesguik toz süte katıp içtim. Meyve yedim fazla fazla.