Ftsss777 Arkadaşlar 48 kiloyum 9+6dayım kıyafet almak istiyorum elbise tercih ediyorum genelde ama ben istiyorum ki hamilelikden sonra da rahatca giyebileyim alacağım elbiseler çok güzel çünkü Bi köşeye atmak istemiyorum esneyen kumaş S beden alsam olurmu bana bilmiyorum yda M yani vücut olur diye tahmin ediyorum ama göbeği hesap edemiyorum ne kadar büyür sıkarmı ne almak istesem böyle kalıyorum ya deyenimli arkadaşlarım lüften yardım :((((
Hilal2901 Ftsss777 son teimestere kadsr öyle aman aman kilo almazsınız m beden alıp giyebilirsiniz bence. Son 3 ayda giyemezsiniz sadece muhtemelen
Aylaa123 Ftsss777 suan daha çok yeni bence birşey almayın 28. Haftam bitiyor hala karnım çıkmıs değil benim çok minik var siskinlik gibi ve kendi kıyafetlerimi giyiyorum karnınızın büyümesine göre çıkıp alışveriş yaparsınız
incismom Ftsss777 36. Haftamdayım hamileliğimi etek ve elbise ile geçirdim. Genelde esneyebilen kıyafetler ya da bol kesim salaş hamilelik sonrası için de kullanılabilecek kıyafetler aldım. Hamilelik pantolonuna merak dahi edip bakmadım :)
degisimdonusum Penye ve triko tarzı elbiseler alabilirsiniz kendi bedeninizde son aylarınızda bir beden büyük alırsınız duruma göre ben bütün yazı elbise ile geçirdim normalde m giyiyorum, m ve l olarak tercih ettim son ayımdayım esnediği için hala oluyorlar
_ozlmm Ftsss777 Valla o hiç belli olmuyor bende 50 kilo ile hamile kalmıştım ilk gebeliğimde s m beden giydim doğuma kadar doğumdan sonra da rahatlıkla aldıklarımı giydim karnım çok büyümemişti ama şuan ikinci gebeliğim 50 kilo ile hamile kaldım karnım 16.haftalarda büyümeye başladı şuan 32 haftalığım bırakın s m bedeni geçen hafta xl elbise aldım arkası lastikli esnek kumaş sadece bir kere giydim daha olmuyor üstüme 😂😂 Hatta ilk gebeliğim de doğuma giderken giydiğim elbiseyi bu hamileliğimde hiç giyemedim hiç bir şekilde olmadı karnımdan dolayı bu sefer karnım çok sivri öne doğru gidiyor
Ozgis1s Ftsss777 bu kişiden kişiye o kadar değişiyor ki. Ben mesela 37. Haftadayım 9 kilo aldım tüm üst kıyafetlerim oluyor bazı şortlarım da oluyor 2 tane yeni şort aldım sadece. Bütün kilo göbeğimde gibi düşün. Ama arkadaşım 30 haftalık hamile 22 kilo aldı tek bir kıyafeti bile olmuyo her ay alışveriş yapıyo. Benim karnım 5 aylık gibi ama görüyorum bazıları 5. Ayda aşırı büyük karınları oluyo. Vücut tipine göre çok değişkenlik gösterir yani o yüzden yaşayıp görmelisin bence. Alırken çok alma ay ay alman daha mantıklı olur gibi geliyor bana 🥰
Cosimaniehaus Ftsss777 ben de 48 kiloda hamile kaldım. M beden almanızda fayda var. Ben fitilli kumaş olan dar elbise aldım 2 tane M beden şu an 33+0 ız hala giyiyorum. Doğumdan sonra da giyebileceğim bir model. Lcw blaisten uyguna almıştım. Kalitesi fena değil.
sltn2686 Ftsss777 5.aya kadar falan kendi bedenin falan olur bence elbise çok acele etme bende büyük beden bol bol aldım hep karnım büyümedi okadar giyesim gelmiyor sımdı djdjdjj 18.haftadayız
Fundaaaaa Ftsss777 ilk bebeğime hamile kaldığımda 48 kiloydum aman aman bir kilo almadım hatta son ay beni gören yeni hamile sanıyordu 😁 iç karnım genişmiş denilene göre yoktu resmen fotoğraflarda 8.5 aylık olduğumu kimse kabul etmiyor hala bile gösterince. Şimdi 3. Bebeğimi bekliyorum 21. Hafta bu hafta daha yeni çıktı. Esnek likralı kumaştan elbiseler triko elbiseler tercih ediyorum hem standart beden oluyorlar hemde kurtarıcı parçalar yaz kış onlara bakabilirsin sende 🫠
kindacute Ftsss777 şu örme kumaş pamuklu elbiseleri çok rahat giyersin uzun süre, ben 21. haftadayım ve hala rahatlıkla oluyor, sadece vücudu sarması rahatsız edebilir belki ama evde giydiğim için sorun etmiyorum.
Ftsss777 kindacute sardığı için üzerine gömlek giyerim yazın hep öyle yaptım kışında dediğiniz gibi bu tarz alcam, 🌸