Haticeakky tek sorunum bebeğin hareket etmemesiydi bunun için 3 kere girdim çıktım sen girmeden tuvaletini yap tatlı birşeyler ye ki hareket etsin sürekli girip çıkınca bişey var sanıyosun bende öyle olmuştu ama sonra kalbinde sıkıntı çıktı denildi fetal eko çekilcek denildi hemen özele gittim tekrar girdim detaylıya bi sorun çıkmadı devletler bazen göremiyor birşeyi başka bölüme yönlendirme yapıyor öyle olursa da stres yapma başka doktora görün illa birinin göremediğini diğeri görüyor