basakc36 Selam kızlar nasılsınız 30 haftalık oldum.Dün kontrolüm vardı her şey şu an normal görünüyor.Doktor 36. Haftadan sonra normal doğum için beklemeliyiz dedi kısacası o haftadan sonra her şey olabilir diye söyledi.Böyle söyleyen oldu mu sizede
elif475475 basakc36 36 ya kadar böyle ilerlemenizden bahsetmiş olabilir. Bu şekilde o haftaya kadar giderse zaten Allah korusun hiçbir hayati tehlikesi kalmamış oluyor.
Anneadayiii basakc36 36. Haftada 9. Ay girmiş oluyor ya canım sonrasinda istediği zaman gelsin bebiş ciğer gelişimi tamamlanmış oluyor tamamen 🤗 öncesi geç prematüre olarak geçiyor. Herhangi bir sıkıntı yok. Yani bebiş isterse 37 de gelir 40 ta da 😂 sağlıkla kolaylıkla hayırla kucağına al inşallah 🙏
myavocado basakc36 yani tabiki hepimize öyle söylüyorlar, söylemelerine gerek de yok ne olacak o haftadan sonra artık 😅 bebiş gelişmiş oluyor, 36′dan sonra olan doğumlar normal oluyor yani bur tehlike olmuyor bebeğin sağlığı için v.s.
basakc36 Anneadayiii amin canım hepimizin yavruları sağlıkla gelsin.Öyle denilince bi heyecan panik oldu ama yapacak bişe yok 😂😂
basakc36 myavocado ay sağlıkla gelsinler inşallah.Bide ben vajinal doğumdan korkuyorum ama doktorum şu an her şey güzel normal görünüyor dedi.Normalken neden sezaryen olasın gibi şeyler söyledi 😂
myavocado basakc36 inşallah sizin için de bebek için de en kolayı en güzeli nasıl olacaksa öyle olsun zamanı geldiğinde ☺️🙏
Zeynep_ikra80 @"basakc36″yani normal benim doktorum 32 haftadan sonra evde sancım suyun nışanın gelirse hemen gel diye beni tedbir amaçlı uyarirdi şuan da 36 haftalığız yani doğum yaklaştığı için bir nevi onlarda bizleri hazırlıklı yapıyorlar bence ☺️