Melosum34 Nzlcn27 benimde kanama ve ateşim oluyor düşük riskim var tiroid ve sekerdden dolayı da ama ultrasonda sorun olsaydi çıkardı diye düşünüyorum karnımın acısı uyanınca uzun süre oluyo tek problem bu
Nzlcn27 Melosum34 evet kesinlikle ultrasonda çıkardı diye düşünüyorum bende bazı hamileliklerde ağrılı veya kanamalıda olabiliyomuş doktorum söyledi bunu bana