Hllozclk helal olsun gerçekten. Bende bi tek tatlıya dayanamıyorum. Haftada bir yiyorum aslında kaçamak gibi. Canım ne çektiyse o da. Ama gün içerisinde 3 4 kare kadar çikolata tüketiyorum. İlk aylarda canım istemezdi. Şimdi ise öğüne eklemek istiyorum o derece. Ama yapmıyorum tabi. Bi diyetisyen ile görüşücem. Aslında hızlı kilo alımım yok ama senin gibileri duyunca heyecan yapıyorum. Sağlığımız için abartmamak gerekiyor gerçekten. Birde bunun sonrası var.