Gzm34 aden026 bende biraz önce aldım çalışabilir raporunu. 43 cm 2 kg dedi. 33 hafta uyumlu görünüyor kemik yapısı biraz büyük dedi. Sizinki daha büyükmüş maşallah :)
Cansu-2600 Gzm34 Bende ağustosun sonunda alıcam rapor ama ben çalışmaz raporu alıcam çok yoruldum artık 😁 normalde cumartesi yani 31 ağustosta gitmem gerekiyor ama doktor 2 Eylül pazartesi gel dedi cumartesi resmi olmuyormu acaba rapor vermek için o yüzden mi pazartesi dedi hiç sormakta aklıma gelmedi o zaman
Miskinim Gzm34 çalışabilir raporunu doktor neye göre veriyor benimde önümüzdeki hafta 32. Haftam doluyor rapor almak istiyorum bu yasal hakkım öyle değil mi dilersem verir çalışabilir raporunu
Gzm34 Cansu-2600 muhtemelen olmuyordur hafta sonu olduğu için. Size öyle dedilerse sorun olmaz. Bende çalışabilir aldım normalde 20 eylülde çalışamaz olcak ama ben 9 eylülden itibaren izne çıkıcam iki hafta. Gerçekten artık zor oluyor ağırlaşıyor insan.
Cansu-2600 Gzm34 Evet gerçekten bide sıcaklarda çok etkiliyor bazen içim içime sığmıyor duramıyorum hiç bı yere sığamıyor gibi oluyorum
aden026 Gzm34 bende 16 Eylül’de çıkmayı düşünüyorum 4haftam doğum sonrasına kalsın tam 1 ay diye düşünüyorum tabiii o zamana kadar doğum vs. aksi bir durum olmazsa🙃
Gzm34 Miskinim zaten 32+0 da ya çalışabilir raporu alacaksınız ya da çalışamaz raporu. Onu doktor söylüyor benim bugüne denk geliyordu sordu çalışacak mısın diye evet dedim o yüzden çalışabilir raporu aldım ama istersem 37 den önce çalışamaza da çevirebilirim. Eğer ki 37 ye kadar çalışacaksam da zaten raporda doğum iznine çıkacağımız tarih yazıyor bende 20 eylül yazıyor mesela.
Zeeyneep64_ Ben geçen hafta tam 32.haftamda çalışabilir rapor almaya gittiğimde ultrosanla her şey normal çıktı ancak nst de sancı gözüktüğü için çalışabilir rapor veremem evde dinlenmen gerek dedi. O yüzden çalışamaz rapor aldım doğuma kadar dinlenmem gerekmis
Gzm34 aden026 bana çalışabilir raporunu verdiler orda 20 eylül yazıyor o otomatik hesaplanıyor galiba. 20 sinden sonra istesem de çalışamam ama doktor dedi ki sezaryen olcak olsa bile 39 u bekleriz dedi tabi daha erken bir sey olursa o ayrı ama normalde bekleriz dedi. Analık izni çok az ya keşke şu bir yıl olayı olsaydı ne güzel olurdu.