Lilaaaaaa Kayısı hoşafı buzlukta saklanır mı. Erken doğum riskine karşı hastane çantasını önceden hazırlıyoruz ya aklima birden bu geldi. Onu da hazırlayıp buzluga atsak bisey olur mu acaba😀😀
Gulsen1909 Lilaaaaaa canım kaynatıp kavanozla istersen sonra hastanede havasını alıp içersin biz öyle yaptık
myavocado Lilaaaaaa biz kayısıları yıkayıp dogradik çok az şeker ekip poşet ile buzluğa attık çıkarıp yarım saat kaynatonca direkt hoşaf olur diye düşündüm.
Sevimli_06 Lilaaaaaa ben yaptım saklama kabına koydum buzluğa attım çıkardım çözüldü değişen bişey yoktu
myavocado crescent___ evet evet yaptım, o şekilde şekerlediğimiz kayısıları kaynattık sonra da blender tuttuk meyve suyu gibi.cok güzel oldu ister koyu koyu ister sulandırarak içebilirsiniz
crescent___ myavocado çok teşekkür ederim peki ne zaman önce yaptınız? Bu yaptığınızı buzlukta mı beklettiniz?
myavocado crescent___ benim planlı sezaryen olduğundan, doğumdan bir gece önce yaptı annem. Ama sonrasında yaptıklarımı dolapta 3-4 gün bekletip içiyorum bir sıkıntı olmadı.