Cansu-2600 Muratseyma2015 Valla şimdiden alistirin kendinizi kız anaları şikayete gelebilir ceplerinde aşk mektuplari falan 🙈🙈
Beyzakeles Cansu-2600 eşim Terazi genel olarak sakin bir tip eli açık Tam bir araba manyağı tek anlaşamadıgımız biraz galesiz birşeyi yap dediğimde 2 3 kere demem lazım bende aksine herşey oluversin diyen tipim tek anlaşamadıgımız nokta o 🤣
Cansu-2600 Beyzakeles Ay o genel erkek karakteri galiba benim eşimde öyle akrep burcu ama. Şunu yapsana diyorum mesela tamam yapcam der ooo zaman gecer sonra ben yapmaya kalkarım peşimden gelir sonra ben cıldırma modu tabi 😁 Eşlerimiz benziyormus benimkiside araba delisi hatta arabadan anlamayan ben şuan arabacı gibi takılıyorum muhatemelen oglumuzuda öyle yetiştiricek şimdiden akülü araba bakıyor yanlayanlardan alcakmista kırmızı olcakmista 😁😁😁
elif475475 Cansu-2600 evet şimdi bir de hamileliğimin başı sıcaklara denk geldi diye de benim modun düştü. Biraz ondan zorlandık. Yoksa ben oğlum diye demiyorum cidden kız çocuğundan kolay 😅 bir de biz de eşimle sakin insanlarız. Belki ondan da kaynaklıdır bilmiyorum bizim çocukluğumuza benziyormuş biraz
Cansu-2600 elif475475 Sıcaklar varya mahvetti mahvoldum bende gerçekten regl olmayı bile özledim diyebilirim. 😁 Sizin sakinliginizde yansımış olabilir çocuğa yani bence ben ona inanıyorum. Ben bizden korkuyorum deli deliyi görünce sopasını saklarmis modundayiz bizde eşimle inşallah bizim aksimiz olur 😁
vezozcan Cansu-2600 doktor Bi tahmin yapmadı henüz normal doğum olduğu için ama uygulamaya göre 4 Ekim o kadar bekler miyiz bilemiyorum tabiki
Cansu-2600 vezozcan Benim doğum seklimde belli değil henüz doktor söylemedi daha yeni 31. Haftaya başladık ağustosun sonunda rapor almaya gidicem iş için o zaman soylermi bilmiyorum 4 Ekim ne güzel bişey kalmamış az kalmış 💕
vezozcan Cansu-2600 benim ilk dogumum 37. Haftada ikincisi 41. Haftada oldu bakalım inşallah bunda da 41 e kadar beklemez de ekime kalmayız 😅
Beyzakeles Cansu-2600 ay inşallah şimdi kızımı bekliyorum inşallah o bana benzer 🤣 sağlıkla gelsinler❤
aden026 Eşim terazi, oğlum da terazi olacak 🥰 yükselenini merak ediyorum.. Ben başak burcuyum, sebepsiz yere ama başak olsun isterdimm:)
Cansu-2600 aden026 Ay ne güzel denk gelmiş 🌸 Başak burcunun disiplinini seviyorum gerçekten titizlik hastalığınız varmı 😁