Hkgezer Kardelenlinam benimde kızımın adı ülkü kız olursa bengü düşünüyorum ama doktor erkeğe benziyor dedi
Gizem1504 Kardelenlinam kızım var hüma eğer 2 çocuğum olurda kız olursa meva yada mira koymak istiyorum minada yakışır linaya💕
Semyil Kardelenlinam neva adı çok güzel canım bende hamileyim kızımın adını lina koyacam neva ve lina arasında çok kaldık 2.kızım olursa adını neva koyucam hem uyuyorlar birbirine hemde çok alışılmış bir isim değil