miavega Kızlar merhaba, 1 hafta önce normal doğum yaptım. Karnım baya indi ama hala yumuşacık ve 4-5 aylık hamile birinin karnı kadar karnım var. O yüzden korse kullanmak istiyorum. Kullanıp memnun kaldığınız, önerdiğiniz bir korse var mı?