Gamze_dn merhabalar Gamze hanım haber beklediğiniz için,yazmak istedim bugün devlet hastanesinde kontrolüm vardı 17 haftalığım doktor büyük ihtimalle kız dedi.. Sonra içimiz içimize sığmadı özele gidelim dedik o da kız görüyorum dedi ama net değilim dedi şu an kız gibi tam net detaylıda belli olacakmış 🙏🏽🫶🏻🥰 hayırlısı olsun inşallah. Hatta özeldeki doktor 9 gün sonra gel dedi bir daha bakacak ☺️