17 haftalık bebeğimi dün toprağa verdim. Ruhum daralıyor. Buraya girmem için bir sebebim kalmadı. Yanıyor yüreğim dayanamıyorum. Kızım için ayakta durmaya çalışıyorum, bedenen iyi ama ruhen bitiğim. Öğrendiğim günün mutluluğu ile kaybettiğim günün acısı kapışıyor içimde. Ne hayallerle cinsiyetini öğrenmeye diye gitmiştim. Düşük yapınca gördüm cinsiyetini. Oğlum olacakmış. Adını Muhammed koydum Peygamber efendimize adaş oldu oğlum. Ablasını bu dünyada Muhammedimi cennette büyüteceğim. Çok acılar yaşadım, tekrar cesaret edebilecek miyim bilmiyorum. Rabbim kimseye yaşatmasın. Hamile olan kim varsa sağlıkla kavuşsun yavrusuna. Hamile kalmayı dileyen kim varsa hayırlı zamanda kucağı dolsun. Benim hikayem bitti. Hoşçakalın👋