Selcukmine Söze nasıl başlayacağımı bilmiyorum aylardır doğum hikayeleri okuyorum kendiminde yazacağı günü sabırsızlıkla bekledim 🙏 2 ocak çarşamba günü boğaz ağrısıyla uyandım üstümde o kadar ağırlık vardıki kahvaltımı bile zor yaptım kahvaltıdan sonra iyice ağırlaştım hemen kalkıp acile gittik acildeki doktor boğazlarımın iltihaplı olduğunu ve çok fazla bir ilaç veremeyeceğini her ilacın doğumu tetikleyebileceğini söyledi bi parol ve bir boğaz spreyi verip eve yolladı akşama kadar yattım akşam 10 da kalktığımda ateşim 40 a çıkmış hemen ılık bi duşa girdim çıktım doktorumu aradım doktorum hemen hastaneye gitmemi söyledi üstümü giyinirken bişeyler aktığını hissettim bacaklarımdan süzüldü su ve kan karışık geliyordu hemen hastaneye koştuk orda hemen muayene ettiler ve 1 cm açılmam vardı beni doğumhaneye yatırdılar doktor geldi bu ateşle sen doğum yapamazsın önce ateşini düşüreceğiz dediler saat bu arada 12 oldu bana nst yi bağladılar ertesi gün 20.45 e kadar hem nst hem ağrı kesiciler ateş düşürücüler verdiler ve bu arada ara ara gelen ağrılarım vardı doktor daha fazla dayanamicamı ateşi düşürüp suni sancıyla doğumu başlatmayı teklif etti bende kabul ettim çünkü çok yıpranmiştım bu süreç çok zordu çnkü ateşim düşmek bilmiyordu 20.45 gibi 3 cm açıklıkla suni sancı verildi ve benim sancılarım başladı 23.30 gibi açıklığım 6 cm olmuştu ebe orda suyumu patlattı ve sancılarım dayanılmaz bi hal almaya başladı deli gibi bağırıyodum bir an önce doğurmak için öyle böyle derken saat tam 01.00 4 ocak 2019 da kızımı kucağıma aldım normal doğum yaptım o an anlatılmaz muhteşem bi duyguydu kızımı kucağıma aldığımda ne ağrı ne acı ne sancı hiç bir şey kalmadı hepsi geçti sadece onu kokladım alttan dikişlerimi ebe dikerken acısını bile hissetmedim sadece meleğime bakıyordum o çok güzeldi ❤️💕 2 gibi normal odaya götürdüler sonra kızımla beraber uyuduk çok güzeldi 😍 meleğim mis gibi kokuyordu 🙏 sizede tavsiyem kızlar normal doğumdan korkmayın allah sabrını veriyor doğduğunda hepsi geçiyor ben o kadar hastayken yaptıysam herkes yapar inanın ❤️ Şimdi 10 günlük olduk nehirim uyuyor Yanımda bakmaya doyamıyorum 💕💕