hanımlar günaydın öncelikle ☺️ 8 günlük bi bebişim var doğduğunda 3135 gramdı biliyorsunuz bebekler doğdukları kilonun %10 nu kaybediyor ilk günlerde,iki gün önce doktor kontorlünde 3070 olmuş dedi doğduğu kiloda olmasını beklerim haftaya da kilo alımı az olursa mama desteği dedi ben meme reddi ysşamaktan korkuyorum önerebileceğiniz bir biberon var mı böyle bir durum yaşanırsa alayım