Eylullxx Günaydın kizlarr 37+5 den merhabalarr ne zaman gelir bu bebisler merak ediyorum bide dogum belirtileriniz nelerdiii ??
Tugceaker Eylullxx merhaba ben oğlumu da kızımıda 38 haftalık doğurdum önce kasılmaya başlıyo bebek karnında hep biyere toplanıyo sonra bi iştahım açıldı yiyorum yiyorum doymuyorum gibi hissediyorum sonra gece oğlumda belime bıçak sokup çıkardılar onu hissettim sonra bi anda suyum geldi suyum geldikten sonra sancılarım başladı ufak ufak kızımdada karnımda tonlarca ağırlık var gibiydi son gün hiç unutmuyorum ağrıdan çok nefesim daraldı karnım çok ağır oldu derken yine gece bi anda az az suyum gelmeye başladı kesik kesik geliyordu sancılarımda sabah başladı bu sefer kasıktan başlayıp karnıma komple yayılmaya başladı ama oğlumda yaptığım gibi suyum geldi diye hemen acile gitmedim evde çektim sancımı sırf suni sancı yememek için suni sancı kendi ağrımın tam 2 katıydı ne kadar çok fark varmış arada her neyse işte ben sancılarım geldikçe ıkına bildiğim kadar ıkındım açılmasına Yardımcı oldum derken ağrılarım 4 dk 1 düşünce acile gittim doğum başlamış saten çok sürmesi 15 dk falan hiç kesisiz doğum yaptım Allah’ın izniyle ama oğlumda kesim vardı 4 içerde 4 dışarda dikiş vardı ama kızımda kesi atmaya gerek kalmadı
2princessmother Eylullxx Ben ilk bebeğimi 37+6 da normal doğumla kucağıma aldım ☺🌸 şimdi 27 haftalığız bakalım minikom ne zaman gelecek
Nurcanyks Eylullxx tam 39+1de doğurdum kızımı çok uygun bı zamandı benim için ne erken nede çok geç 🥰😊
Gizem9188 Kızım 39+4 teyiz hala gelmeyi tercih etmiyor. Sancı vs yok 1cm açılma ile bekliyorum. Nişanım geldi 1 haftayı geçti bir değişiklik yok. Bakalım ne zaman gelecek.
Tugceaker Gizem9188 gizem canm sıcak duş al baya sıcak olsun sonra beline sıcak uygula havlu ısıt havlu koy
Aysegul182 Gizem9188 Biz de aynı şekilde, 39+6 olduk. 1 hafta önce nişanım geldi ama ne sancı ne su hiçbir şey yok.Hiç doğurmayacakmışım gibi
metemom_ Gizem9188 sen bensin doğum başlamamak için inat ediyor resmen 8 gün sonra suniyle başlatacak doktor
Hazal001 Tugceaker çok güzel açıklamışsınız :) ben de 36+3 üm.. Acaba dediklerinizi ben de yavaştan yapmaya başlasam mı çünkü normal doğum istiyorum .. havlu koymak ve sıcak duş olayını vs
esraserdar34 Tugceaker merhaba 37+6 olduk benim en çok korktuğum şey şu kesik kesik suyun gelmesi olayı. Nasıl anlıycaz bebeğin suyu olduğunu ya anlayamazsak ? Siz nasıl anladınız
M-Urass_Mom Günaydınnn 💙 Bu postlar o kadar arttı ki, normalde nasıl doğurucam, nasıl yetişicem vs. derken; şimdi de ya doğuramazsam diye endişeleniyorum 😅
Eylullxx M-Urass_Mom hahshahah sormayin vallahi her sabah okadar heycanli uyaniyorum ki acaba bugun doğurur muyum diyeee
Nefise2000 M-Urass_Mom rabbim size kolaylık versin inşallah bir avazda doğurun 😊❤️ en güzel ebeler doktorlar size gelsin
fff9898- Tugceaker bende 38 haftalığım bebeğim hala doğum kanalına girmedi doktorum bebeğimin kilosu önde daha fazla alırsa normal senin için riskli olur dedi bende minyon yapılıyım bende normal doğum istiyorum inşallah kanala girer pazartesi gününe kadar ne yapmalıyım doğumu hızlandırmak için 🙏🏻
Tugceaker Eylullxx amin canm hepinize hepimize inşallah şuan 3. Hamileliğim benm 11+1 ultrasona göre sat göre 11+5 im inşallah Bu bebeğimde öyle doğar 🥰🥰
Tugceaker Eylullxx sende sıcak uygula sıcak duş al sürekli yap ama sıcak havlu koy beline kasıklarına baya sıcak olsun duşunda baya sıcak olsun sürekli sıcağ bas et kendini sonra bana burdan ulaş 😂😂😂 çünkü sıcak doğumu hızlandırıyo bu yüzden son aylarda sıcak duş almayın diyolar ılık duş alın diyolar uzmanlar😂😂
SareZeyno Eylullxx ahahhaa bu ben😅 ama ne gelen var ne giden 😮💨beklemek hiç bu kadar yorucu olmamıştı hele ki bu sıcaklarda
Esma_nur34 Aysegul182 hurma ve ananas yiyin birde hergün yarım çay bardağından az zeytinyağı için. Zeytinyağı çok işe yarıyor doğumu beklerken hastanede de belinize ve vajinanıza sürerseniz çok kolay bir doğum olur inşallah
Eylullxx SareZeyno sadece klima altinda yatıyorum ben yarin temizlik yapılacak evde ve artik dogum icin tamamen hazirim 😂
Eylullxx Tugceaker aaa tamammm 2 gun sonra 38. Haftaya giriyoruz onunla beraber baslayayim haber veririm 😂😂😂😂
derekusu Tugceaker ben de 39+2 yim artık bi an önce gelsin istiyorum ama bu sıcaklarda bi de sıcak duş sıcak uygulama falan yapsam fenalaşır bayılırım kesin 😅
SareZeyno Eylullxx ah nerdee benim gebelikte görülen böbrek genişlemesi olduğu için çok serin de yatamıyorum soğuk alınca bu sefer de böbrek sancısı çekiyorum 🙁çok şükür ki az kaldı
Tugceaker Eylullxx benm sıcak uygulamama gerek kalmadan geldiler ama diyorum ya bu nasıl olcak acaba sıcak uygulama işini yengemle amcam bizzat yaşadılar ordan biliyorum yengem belim ağrıyo diyo amcam beline sıcak havlu koyuyo sonra ağrı sancı su derken onlarda ne olduğunu sapıtıyorlar doktor soruyo nasıl oldu diye amcam anlatıyor doktor diyo doğumu sıcakla daha çok hızlandırmışsınız diyo bende bundan dolayı biliyorum
Zynpkcn Bende 39+5im ama ne sanci ne bi nisan hic birseybyok doktorumda su zaman suni verip deneriz vs demedi ya dogurtturmicak bu kadin beni 🤣