Zynpkcn 40+2 yim sancı yok açılma yok , doktor cumaya kadar bekler tekrar alttan muayene ederim dedi normal istersen suni deneriz ama garanti veremiyorum dedi sezaryene dönebilir dedi şuan karar bizde sezaryen dersem bu akşam veyabyarın bile alabilir yoksa cumayı beklyeceğim çok zor aynı durumdayız :)