denizleo09 bende öyle düşünüyordum ama istemeyende çok var. Belki gidip karnım ağrıyor akıntım var vs desek kadın idrar tahlili isteyecek, halsiziz desek ona göre bir test isteyecek ama şikayet olmayınca da yapmıyor sanırım. Sağlık ocağında kan idrar verdiğimde başka bir doktora gitmiştim idrarda sanki enfeksiyon vardı dedim ben sorayım bari 😂 oda bol su iç çok ciddi bir şey yok suyla atarsın dedi. Gerçektende bir daha hiç olmadı. Demek ki sonuçlarda doktorunda dikkatini çeken olumsuz bir şey olmayınca ses etmiyor dedim. Sağlık ocağına gitmiyorsanız takiplerinize gidin bence, insanın içi rahat ediyor en azından