Gizem_miros Sevocan0667 5+3 cok erken hatta bebek bile gorjnmez ben 6+2 de bebegi 7+2 d3 kalp atsiini dinledim erken dinleyenler belki alttan gorup dinlemislerdir ben oglumdada simdiki hamileligimdede bu haftalarda dinledim gordun
Yalinn8 Sevocan0667 5 te keseyi gorduk 6 da kesenin ucundan olusmaya baslamisti 7 gibi kalp atisini duyduk
pamukgebe Sevocan0667 evet 5 . Haftaydı gördük kalp atışını ama duyamadık 2 hafta sonra gelin tam bi bebek görelim dedi doktor hala duymadık ☺️ Yani anlıcagın bende heyecanla bekliyorum