Ben dün şiddetli karın kasık ağrısı ile dr gittim doktor bakmadı bile 😂 nst soktu sancı yok bebek baş aşağı ve çok aşağıda olduğu için baskı yapıyor bol su içsin yatsın demiş haftam 34+4 🙂↔️ az önce de arkadasım söyledi bebek onun da kasıklarına baskı yapıyormus dogumdan önce, benim de suan yine kasığım ağrıyor mesela