derekusu Selam kızlar. 39+2 günlük hamileyim. Karnımda herhangi bi inme durumu söz konusu değil. Etrafımdakiler şimdiye inmiş olması gerektiğini söylüyor kafam karıştı. Normal mi sizce ?
Sumeyyeky derekusu ben karnım hep inikti 30. Haftadan beri herkes haftaya doğrurusuj karnın inmiş diyodu 40. Haftada doğum yaptım söyle onlara boş yapmasınlar 🤣
derekusu Sumeyyeky Hayır yani ben de isterim insin midem biraz rahatlasın falan ama yani inmedi ben napim 🥲 inmeyince doğmuyomuş gibi konuşuyorlar.
derekusu Sumeyyeky ben de. Aylardır mide şikayetim hiç bitmedi maalesef. Özellikle geceleri bi anda gelen o yanmalar reflü şikayetleri..
Sevbebek Bnde 39+2 tim 24 haftadan beri bebeğim asagıda yok gelen giden yok sinirden kafayı yicem sunı sancı alcm en son 22 snde
derekusu Sevbebek benim de bebiş 30.haftadan beri baş aşağı duruyor da bende de henüz doğum belirtisi yok. Ara sıra hafif adet sancısı gibi sancı geliyor sonra geçiyor. Suni sancıyla başlamasını siz mi istediniz doktorunuz mu önerdi