Ayss06ee 23 haftalık hamileyim yaklaşık bir haftadır göğsümün ucunda beyaz kurumuş böyle şeker tanesi gibi bişeyler var ikisinde de bu ne acaba ya süt olamaz herhalde dimi. Sürdüğüm krem kuruyor mu falan diycem de daha önce hiç yaşamadım böyle bişey🫢🫢
Yanurella Ayss06ee benimde olmustu süttür büyük ihtimal ben krem kullanmadim doktorum sutun geliyodur ucunda kuruyup kaliyodur demisti
Nnuurr96 Ayss06ee doktora gittiğinizde gösterin bir derim. Benimde gebeliğin başından beri ucu çatlamış sanki sarı kurumuş kabul gibi bir şey vardı süreklide nemlendiriyorum ciddi bir şey değildir diye üstüne durmadım. Geçen hafta gittiğimde doktoruma gösterdim (37 haftalığım) süt kanalının tıkalı olabileceğini söyledi aldı ucundakileri antibiyotikli merhem verdi. İnşallah sütümün gelmesine engel olmaz pişman oldum bu zamana kadar söylemediğime
Gizem9688 Nnuurr96 benim de ucunda kabuk var gibi. Ama süt de akiyor damla damla 28. Haftadan beri sıkışınca. Su an 37+4 üz. Bir sorun olmaz diye hic gostermedim kabugu doktora. P.tesi göstereyim
Feniks Bende 14.haftadan itibaren öyle şeyler oldu doktor normal demişti 20.haftadan beride hafif hafif sıvı geliyor bu güzel bir şey sütümüz bol olacak inşallah pozitif düşünelim
Nnuurr96 Gizem9688 benden hiç süt gelmedi okuyorum yorumlarda belli haftadan sonra sızma şeklinde geliyor falan diye. Doktorda sanki bir dönem süt gelmiş kurumuş gibide gözüküyor dedi ama hamileliğin başından beri vardı. Gösterin yine ihmal etmeyin
Nnuurr96 Ayss06ee ihmal etmeyin gösterin. Ben hiç ellemedim erken doğumu tetikliyor diyorlar diye geçer diye düşündüm ama doktor temizledi zaten ucunu aldı o kabukları