Melismelo Kızlar bugün 2 defa idrarda bir kücük ip gibi beyaz birşey gördüm ciddiye almadım Yarım saat önce gittim ve şok baya beyazlama vardı idrarda akıntımı sizce yoksa idrardanı birşey var korktum acıkcası, şuan covid geciriyorum onunlamı alakalı acaba 😕
cgnduru Melismelo korkma benddee çok oluyodu. Bu hamileliginde olmadi ama kızımda çoktu bende korkmuştum bu ne diye 🤣
denizleo09 Çok geçmiş olsun Dün bende aynı başlığı açtım. İdrarin içinde duruyor di mi parça gibi de ip gibi dediğiniz gibi Benim hem su an enfeksiyonum var hemde progestan fitil kullanıyorum arkadaşlar da yorumlara bu ikisini yazmışlardı Kaçıncı haftadasınız?
MelisaErsoy35 denizleo09 canım korkma bende hamılelıgımden berı yaşıyorum doktora idrar kan tahlılı verdim bırsey demedı 15 haftalığım arada gene gelıyor gene dıkkat et sen çok ağır kaldırma sağlıcakla gelsin mınıgın❤️
Balkan77 denizleo09 prosgestanı fitil olarak kullanıyorsan canım atıkları idrardan çıkıyor çünkü benimde öyle
denizleo09 MelisaErsoy35 çok teşekkür ederim amin sağlıkla kucağımıza alalım insallah 😇 Bu süreçte insan her şeyden korkuyor Allah korusun
2cocukluana_ Progestan fitil kullaniyo musunuz vajinada kalan artıkları çiş yaparken çıkıyor genelde ben de yaşıyorum ve kullanıyorum
Melismelo Miniklerinannesiyim hamileyim canım ama kızıma hamileyken hic olmamışdı inşallah normaldir 🥹
denizleo09 Melismelo bende 27.haftadayim sizde bi idrar kültürü verin isterseniz. Ben çünkü Protestan da kullanıyorum ama bu onun parçalarına hiç benzemiyordu çok rahat ayırt edebildim test verince enfeksiyon çıktı Benimde kızıma hamileyken hiç olmamıştı ilk defa bu gebeliğimde denk geldim
denizleo09 Balkan77 evet canım fitil olarak kullanıyorum ama bu gerçekten çok değişik onun atiği gibi değil de iplik gibi tel tel beyazlık oluyor bende bilemedim
Balkan77 denizleo09 bazen benimde öyle oluyor ilacın kendisi öyle değişik hemen eriyen cinsten sıcakta bile aklın kalacaksa idrar testi ver istersen için rahat olmuş olur tatlım 🥰