13 Ağustos da gündüz üç den itibaren geçmeyen âdet sancım ve bel ağrım vardı ama hiç geçmiyor du gece 11 gibi hani açılma vs mi var diye acile gittim doktor açılman yok sancı da yok sen daha on gün doğurmaz sın ded😒 dalga geçer gibi yolladı ama ağrıdan duramıyorum artık eve geldik uyumuşum üç gibi yoğun arada giren sancılar ile uyandım beş dk da bir giriyordu ama bükülüp kalıyordum duşa girdim doktor de sen daha doğurmazsin diyince bende intihap falan var diye sıcak su kaynatıp ayaklarıma koydum ama ağrı daha çok şiddetlendi eşimi uyandırdım dört gibi yine acile gittim doktor sen ümitlenme ilk gebeliğin dedi öyle kolay olmaz dedi muayene etti 2 cm açıklık 🥴 sen dedi normal doğuma eminmisin sezeryan ol vs yok dedim dayana bildiğim yere kadar eve yolladı iki saat sonra açıklık muayenesi istedi bizde eve geldik ama açılman olmaz dedi evde tekrar duşa girdim çıktım bir şeyler yemek için oturudm beş buçuk gibi sabaha karşı suyum geldi 🙈 ama yeşildi bu beni biraz korkuttu hemen hastenye gittik ama sancılar üç dk bir 20 dk lık yol bitmedi hemen aynı doktor oradaydı muayene etti 6 cm açıklık 🥴 ben duramıyorum çocuğun başı iyice aşağıya geliyor dedi çok kuvvetli hemen doğumhane ye çıkarıldım ama oturmak mümkün değil acaip baskı yapıyo 6:30 doğumhaneye kaydım oldu 07:08 de kızım kucağımdaydı 🤗🤗 tam açıklık ile kolay bir doğum sürecim oldu 💕
Uzun oldu biraz ama paylaşmak istedim çünkü bu konuda baya dertliydim 🤣