Anonim189 hiç üzülmeyin bendede olmuştu oğlum doğar doğmaz entübeye alındı bir hafta yattı bende emziremedim sağarak vermeye çalışmistim sütüm vardı ama kan geliyodu göğüsler alışık olmadığı için damarlarda çatlak olabiliyo dediler bana 2 gün boyunca sütümü veremedim mama kullanildi hastaneden çıkana kadar nerdeyse kan geliyodu cikmaya yakın 2 poşet sagdim verdim temizdi kan gelmiyodu yani geçici bir süre ondan sorna bidahada gelmedi o yüzden hiç canını sıkma kimse istemez mama vermek ama senin elinde olan birşey değil güle güle sağlikla büyüt inşallah bebeğini :)