iko_ 12 haftalıkken doktorum kız gibi hazırlık yapma dedi 15 oldum farklı bir doktora gittim o da göremiyorum göstermiyor dedi ısrarlarım sonucu kıza benzettim hazırlık yapma detaylıda gör artık dedi 16+4 üm çok merak ediyorum :)
SancarMom iko_ Canım doktorların tahmınlerı tutuyor bence :) banada 13. Haftada tahminde bulunmuştu benimde içime doğmuştu sanki çokta istemiştim gerçektende hislerim doğru çıktı çok heyecanlı umarım kalbinizden geçen olur 🥰
Musel iko_ aynı banada 12+5 de kıza benziyor dedi 13+1 de kıza benzettim dedi başka bi doktor 15 haftalıkken gittim göstermiyor kız olabilir dedi 16. Haftamın sonuna doğru detaylı ultrasona girmem gerekti perinatoloji uzmanı tarafından o söyledi cindiyeti kız kesn dedi 😂
arsveuras Bende 11+1 de iken şey demişti bi oğlum var benim . Dedi bu sanki farklı cins görünüyor dedi bacak arası boş gibi dedi. 😂. Allahım hayırlısını versin inşallah. Heyecanla tekrar gitmeyi bekliyorum 🌸