Merhabalar sevgili anneler,
Ben şuan 36+4 teyim ve doktorum 37+4 te haftaya cuma doğuma alacağını söyledi. Şuan kilosu 3 ve boyu 49.5, tansiyonumun sınırda olması, ödemim, ve kafa büyüklüğü sebebiyle sezaryan olacağını söyledi. 37 hafta bana biraz erken geliyor. Ama kafası 3 hafta önden gidiyor dedi en son kontrolde de sınırda 40 haftaya ulaşmış dedi ve genetik olduğunj söyledi. Normal doğum seni zorlar dedi. endişeleniyorum bu durum için. Benim gibi böyle bir durum başına gelen var mı? İri bebek diyip sezaryan alınıyor ama kafa büyüklüğünden kaynaklı sezaryan olan var mı?