Usereda Kızlar yarın reglimin son günü hatta gelmiyor bile sizce soğan kürüne başlamalı mıyım yoksa tamamen bitmesini mi beklemeliyim !!! Kaç günde bir içmeliyim yumurtlama döneminde de içebilir miyim ???
Asyarslan60 Usereda ay benim de bitti bugün,yarın bende içmeyi planlıyorum devamımı getirebilirim inşallah
MelodyFairy Usereda ben reglimin son günü yapmıştım hatta dediğin gibi gelmiyordu bile doğru düzgün , 10 gün içtim 11. gün yumurtlama akıntım oldu 2 gün sonra kesildi 2,3 gün sonra göğüs hassasiyeti başladı şimdi günümü bekliyorum test yapmak için 🐣
Kavun Usereda merhabalar regli bitince mi başlamak gerekiyor ben yeni duydum ve reglime 1 hafta faln var şimdi yapsam olur mu
Usereda Kavun regl bittikten sonra için bence eğer gebelik belirtileri yoksa regl olduğunuz zaman kanınız çok gelmeyebilir bu sizde ağrı yapar