Arasmommyyy Kızlar dün aşılama oldum çok heyecanlıyım. 15 gün nasıl bekleyeceğim inan bilmiyorum. Sizler ne durumdasınız????
Duruu3 Arasmommyyy benimde ablam bugün oldu aşılama bende onun kadar hercanliyim rabbim onada size nasip etsin hayırlı sağlıklı insallah aminnn🥰🥰😍🥹
Liimon Arasmommyyy oyalanmaya çalışın düşünmeyin çok fazla bu tür forumları okuyunca daha çok merak ediyor insan istemsizce oyun falan indirin
Uktem4 Uktem4 bel ağrısı ve kasık ağrısı oldu bugunlerde testede de çizgi var gölge gibi çok çok silik 10. Güne girdim bugün inşallah herşey pozitif olur
Uktem4 Arasmommyyy bugun 10. Günüm hafif bel ağrısı arada kasık saplanması oluyo göğüslerde progesteron ilacından dolayo çok şiş ve ağrıyorlar onun dışında bişey yok şuanlık
Uktem4 Sultancvhr benim 10. Günüm arada alt kasıgıma ağrı saplanıyor bel ağrısı oluyor göğüs şişkinliği ağırsı çok fazla progesteron kullanıyorum ondan olabilir o sizin var mı belirtiniz ?
Sultancvhr Uktem4 benim de adet sancısı gibi belirtilerim var adetime dört gün kaldı sarımsı gibi lekem oldu daha yeni bilmiyorum sıkıntıya girdim