babymomyy Guzelanne56 bende böyle bir post açmıştım zamanında linç yemiştim 🤷🏼♀️ aynı fikirdeyim sizinle bir teşekkür bu kadar zor olmamalı
perihankrkya Guzelanne56 Guzelanne56 bende yaziyorum ama ne hikmetse benden sonrasina cevap veriliyor bana verilmiyor ilk baslarda takmiyordum ama suan yazasim bile gelmiyor artk gormemezlikten niye geliyonuz kız bacilar
Guzelanne56 perihankrkya ıslerıne gelmiyor gerçekten bende artık cevap vereceğinden emın olduğum insanlara yazıyorum