Kızlar selaam, son 10 gün🥹 Genel anestezi ile sezeryan olacağım🫠 Var mı tavsiyeleriniz, dayanılmayacak kadar ağrılı mı ameliyat sonrası🫠 Pozitif hikayelere ihtiyacım vaaar🫠 Çünkü kan aldırırken bile tansiyonum düşer yaraya dahi bakamam sonrası beni çok ürpertiyor kızlar birbirimize moral verelim🥹