mrssyncaa Kızlar iyi akşamlar.Bugün 6+3üz ve kalp atışlarını duyduk☺️ Kan tahlilleri,idrar tahlili istedi doktorumuz herhangi bi zamanda gel demedi bunları yaptırıp gelirsin tekrar artık her hafta heyecanla gelmene gerek kalmadı hayırlı olsun dedi🥰 benim aklıma takılan şey o istedikleri testler nedir nedendir bir de ne zaman gideyim ortalama?
Deletedmom34 mrssyncaa Herşeyine bakıyorlar canım troid kan düşüklüğü vs gibi. Ortalama bi hafta da çıkmıştı benimkiler. Benim o testler sayesin de troidim olduğu ortaya çıktı ve düzenli ilaç kullanıyorum. 😇
Fatmaykt mrssyncaa kanındaki herşeye bakıyor vitaminin filan eksikse onları veriyor folik asit kullanıyor musun. Hayırlı olsun bu arada sağlıkla gelsin bebiş😊
mrssyncaa Deletedmom34 anladım canım allah şifa versin hepimize☺️ Bebeklerimize de can kan versin rabbim🖤
bulutunannesi33 Cnm yaptrmksn tahlılınınıdrar thlınını ıstedıkleırnı onlar hrmn sevıyelerın demır eksıkkıgınvs varmı ykmu dıe bakcakalrdır enfeksıyın varmı yokmu dıe bakcak ıdrarda
mrssyncaa Fatmaykt folbiol kullanıyodum bugün onu kullandıktan sonra midem bulandığını söyledim başka bişey yazdı da sade folik asit değilmiş dediler henüz almadım yarın alırım dedim☺️
mrssyncaa Basakim herhangi bi zaman demedi bunları yaptırıp gelirsin dedi aklıma takıldı,çok sağol canım🖤
Fatmaykt mrssyncaa kesinlikle verdiklerini düzenli kullan decavit olabilir genellikle onu veriyorlar 😊
Basakim mrssyncaa önce sonucu alırsın gidersin sonra ayda 1 çağırıyor.32 sen sonra 2 hafta da 1 daha sonra 2 günde 1
asilsmom Hayırlı olsun cnm o testleri yaptir git sonuçlarini göster ondan sonra 4 haftada bir cagiriyorlar zaten😊