Lylla Selam kızlar 19+3 üm ve galiba hareketleri hissetmeye başladım bi kaç sefer bi kaç saniye ilk hamileliğim olduğu için o mu bilmiyorum ama 😂 sizler ilk ne zaman hissettiniz
Kze Lylla oyle dusunuyorsaniz muhtemelen bebisinizdir🥹 bende 17 de hissettm aslinda daha once ama emin olamamistim 17 de keisn emin oldugum sekilde hissettim🫶🏻
blackeagle Lylla yaa benim 2.gebeliğim kızımda ne zaman hissettim hatırlamıyorum ama şuan 14 haftalığım bugün bı seyirmeler olur gibi içimde sanki bende acaba o mu diye düşünüyorum sabahtan beri 😁
Lylla Kze herkeste farklı 2. Gebeliklerde daha erken hissediliyormuş bende bi kaç gündür bence hissediyorum 🥹🥹💖
Lylla blackeagle evet bende de seyirme gibi oluyor yani bi kaç gündür ama ikinci gebelikte falan daha erken hissediliyormuş yani 14. Haftada bence sizinde odur 🥹🥹💖
Lylla Ayseglllllll bulantılarınız ne durumda bende kusma hala devam ediyor 1-2 kere de olsa günde galiba hiç bitmeyecek 🥲
Crocus20 Lylla 17 de bir iki hisseder gibi oldum ama emin olmamıştımm18ç haftama girdiğimde tamamen hissetmeye başlamıştım 🥰
Lylla Crocus20 bende bi kaç gündür hissediyorum gibi işte bakalım o zaman bi kaç güne net hissederim insallah 🥹
Ayseglllllll Lylla maşallah diyim suan 29. Haftadayız bu gune kadar toplasan 3 kere fln miğdem bulandı oda üşüttüğüm için🥰
Crocus20 Lylla evet evet kesin hissedersin 1 hafta bile o kadar farkediyor ki. Artık ne zaman uyuyor ne zaman uyanık farkedebiliyorum
Rabiamina Lylla ben de 19 haftadayim. Hafif hafif kipirtilar oluyordu arada 2 gün önce içimden sanki bir şey bir sağa bir sola kaydı. Ama bir daha hissetmedim. Yakında harekete başlarsa hiç durmayacak gibi geliyor 😀