1prens1prenses_ 9+2 haftalık hamileyim şuan çok şiddetli bir baş ağrısı ile uyandım dünden bugüne geçmiyor Salgın var galiba Boğazım Cok şişmiş Allah’ım nasıl atlatcam ilaçsız
Ftmnnr 1prens1prenses_ ben basım agridigi zaman bende migren olduğu için sıcak çok etkiliyor başıma mentollü yada naneli krem varsa onu sürüp karanlık oda varsa orda yoksa gözüme bı tülbent vs bişi bağlayıp üstümde ne varsa çıkarıp varsa klima yada vantilatör onun karşısında uyumaya çalışıyorum
Merveasm 1prens1prenses_ çok geçmiş olsun 2 gündür acillerde polikliniklerdeyim bronşit olmuşum 30 haftalık hamile uyku girmiyor gözüme öksürdükçe bebek aşağı baskı yapıyor kasıyor kendini
Bbbbbbssss Doktorunuza danışın. Hafif ilaçla geçebilecek bir şeyi daha ciddi boyuta taşımayın bence. Hamilelikte güvenle kullanılan ilaçlar var. Ateş bebeğe daha çok zarar verir
1prens1prenses_ Bbbbbbssss yarın randevu aldım canım amaaa valla şuan çok fenayım Yok böyle bir acı vücut ağrısı baş boğaz off
Bbbbbbssss 1prens1prenses_ çok geçmiş olsun belki serum verirler. Parol serum da iyi gelebilir. Hatta doktorunuz içebilirsin dediyse parol içseniz yarına kadar toplar biraz
Melismelo 1prens1prenses_ aynısını yaşadım yaşıyorum cok şükğr daha iyi durumdayım ve corona cıktım😅 bugün 5. Günüm daha iyim ama ağrıdan kıvaranıyordum resmen kac tane ağrı kesici ictim 🙄